loading...

از الان تا ابد با عشق

یک عاشقانه ی قشنگ برای کسانی که دوستشان دارید...

بازدید : 505
چهارشنبه 6 خرداد 1399 زمان : 5:24

بازدید : 588
يکشنبه 3 خرداد 1399 زمان : 12:23

همیشه می‌شنویم که می‌توانیم رابطه جنسی بهتر ، ارگاسم بهتر یا رابطه بهتری داشته باشیم. اما هر چند وقت یکبار احساس ظرافت می‌شنویم که چگونه واقعاً می‌توانیم عمیق ترین خواسته‌ها و شرم آور ترین سؤالات خود را بفهمیم؟ بوستل ونسا مارین ، یک درمانگر جنسی را ثبت نام کرده است تا در این زمینه به ما کمک کند. هیچ جنسیتی ، گرایش جنسی یا سؤال محدود نیست و همه سوالات ناشناس باقی می‌مانند. اکنون ، بر روی موضوع امروز: چگونه خوب کسی را ببوسیم. حتی اگر از قبل بسیار عالی باشید ، احتمالاً چیزهای بیشتری وجود دارد که می‌توانید یاد بگیرید.

۷عمل در شب آخر ماه مبارک رمضان
بازدید : 431
پنجشنبه 31 ارديبهشت 1399 زمان : 19:22

اگر بوسیدن درست انجام شود ، بعضی اوقات حتی می‌تواند شدیدتر از عشق ورزیدن باشد. با یک بوسه می‌توانید دقیقاً به همسرتان بگویید که چه احساسی دارید. و در حالی که بوسیدن به خودی خود می‌تواند بسیار شدید باشد ، کاری که با عزیزترین همسر خود در حین بوسه زدن با او انجام می‌دهید ، باعث بهتر شدن آن می‌شود! در اینجا چند کار سرگرم کننده وجود دارد که شوهرتان می‌خواهد شما را هنگام بوسیدن او انجام دهید ... این 10 نکته برای بوسه زدن همسرتان به اشتیاق در منیفولد اتاق خواب افزوده می‌شود ، و همه چیز را بین این دو تا بخار نگه دارید!
1. از دستان خود استفاده کنید

چه زمانی آبریزش بینی نگران کننده است؟
بازدید : 497
دوشنبه 28 ارديبهشت 1399 زمان : 1:23

شب قدر (به عربی: لیلة القدر)، در باور اسلامی، شبی است که اولین آیات قرآن بر پیامبر اسلام، محمد نازل شد.[۱] این شب در طول ماه رمضان (ماه نهم) واقع می‌شود، ماهی که با روزه گرفتن مورد توجه قرار می‌گیرد.[۲] نه قرآن و نه احادیث جمع‌آوری‌شده از محمد روز دقیقی که شب قدر باید بزرگداشت شود را آشکار نمی‌کنند.[۳] روایات این شب را به عنوان یکی از شب‌های با شماره فرد از ثلث پایانی رمضان شناخته‌اند.[۴][۵] اهل سنت معمولا آن را در ۲۷ ام و شیعیان در ۲۳ ام بزرگداشت می‌کنند. مسلمانان متدین عرفا برای بزرگداشت این شب به مساجد می‌روند، و آن را به عبادت و گوش دادن به قرائت قرآن می‌پردازند،[۳][۵] در موارد زیادی تا سحر در این کوشش بیدار می‌مانند. در موارد کم تری، با توجه به نادقیق‌بودن در تشخیص روزی که شب قدر باید در آن بزرگداشت شود، برخی مسلمانان به یک عزلت ۱۰ روزه در آخرین دهه رمضان می‌پردازند.[۳]

دو خط نامه_ ۶
بازدید : 425
شنبه 26 ارديبهشت 1399 زمان : 4:21

چرا خدا چرا؟ آیا پوستی بی عیب و نقص فقط برای درخواست کردن زیاد است؟ یک اواخر شب منجر به محافل تاریک در صبح می‌شود. یک مهمانی آینده؟ اوه صبر کنید ، من یک جاسوسی را جاسوسی می‌کنم. بله بله ، ما از تکنیک اساسی CTM آگاه هستیم ... پاک کننده-تونر-مرطوب کننده. ما سعی می‌کنیم هر شستشوی صورت جدید ، ضد آفتاب ، کرم ضد پیری که به بازار می‌آید. اگر پوست خشک و پوست مرده ، پوست‌های روغنی و پوست‌های لکه دار کافی نبودند - اکنون پوست ترکیبی دارید! و ما همیشه حاضر هستیم تا هر چیزی را در زیر آفتاب امتحان کنیم تا پوست زیبایی به خود بگیرد. اما این یک معجزه یک شبه نیست. پوستی بی نقص ، لکه دار و بدون آکنه که همیشه آرزو کرده اید ، دیگر یک رویا نیست ، بلکه یک واقعیت است. در اینجا نکات زیبایی درخشان برای چهره برای به دست آوردن درخشش شما همیشه می‌خواستید. اسرار زیبایی ما را مرور کنید ، با مشکلات مربوط به مراقبت از پوست خود مقابله کرده و ترفندهای ما را به طور مرتب دنبال کنید تا به طور طبیعی پوست زیبایی به دست آورید. هیجان زده ، خوشحال یا استرس ، چهره شماست که به شما آرامش می‌بخشد. آیا تاکنون نمی‌دانید چگونه پوست درخشان به دست آورید؟ ما نکاتی درباره مراقبت از پوست را در مورد نگه داشتن لکه‌ها و افزایش زیبایی طبیعی شما گردآوری کرده ایم. چه وقت برای مراقبت فشرده در پوست داشته باشید و چه نخواهید ، با عمل کردن اصول اولیه ، خود را ترسو کنید.
برای شما خوشبختانه ، مراقبت از صورت را آسان می‌کنیم.

آموزش تصاویر ایزومتریک(هندسه مناظر و مرایا)
بازدید : 356
شنبه 26 ارديبهشت 1399 زمان : 4:21

انتخاب عینک آفتابی جدید برای پوشیدن روزمره دقیقاً دانش موشکی نیست ، اما قبل از سرمایه گذاری در جفت بعدی خود ، مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. ابتدا در مورد عناصر عملکردی مورد نیاز خود - مانند لنزهای قطبی یا پوشش‌هایی که با بازتاب ، آب و روغن مبارزه می‌کنند - تصمیم بگیرید که یک شکل قاب را انتخاب کنید که صورت شما را تکمیل کند. هدف این است که بهترین ویژگی‌های خود را برجسته کنید و به طور کلی بهترین راه برای انجام این کار ، پوشیدن فریم‌هایی است که با چهره شما کمی‌تضاد دارد.

10 نکته برای اینکه پوست طبیعی زیبا و سالمی داشته باشیم
بازدید : 435
يکشنبه 20 ارديبهشت 1399 زمان : 16:22

بازدید : 423
يکشنبه 20 ارديبهشت 1399 زمان : 16:22

بازدید : 443
شنبه 12 ارديبهشت 1399 زمان : 14:29

One Love اخیراً #LoveBetter را راه اندازی کرده است ، کمپین جدیدی با هدف کمک به ما در کسب اطلاعات بیشتر در مورد رفتارهای روابط سالم و تعهد به داشتن در روابط سالم تر با افرادی که دوستشان داریم. بنابراین ، چگونه می‌توانید قسمت خود را به #LoveBetter انجام دهید؟ گفتن کلمات "من تو را دوست دارم" قطعاً مهم است ، اما فقط درصورتی که آماده باش با صدای بلند آنها را بیان کنی. اگرچه استفاده از سخنانتان برای ابراز قدردانی بسیار ارزشمند است ، روشهای زیادی برای نشان دادن S.O. وجود دارد. شما مراقبت می‌کنید بدون این که هیچ کلمه‌‌‌ای بگویید. هرچه کلیشه قدیمی‌پیش می‌رود ، اعمال بلندتر از کلمات صحبت می‌کنند. با این حساب ، 19 راه برای نشان دادن S.O. شما وجود دارد. شما آنها را دوست دارید بدون گفتن چیزی.

یک مشکل رایج و فراگیر در دوران عقد
بازدید : 473
شنبه 12 ارديبهشت 1399 زمان : 14:29

بسیاری از جوامع سنت‌هایی دارند که بوسیدن را شامل می‌شود. بوسیدن می‌تواند نشان دهنده شادی باشد یا از آن به عنوان بخشی از سلام استفاده شود. بوسیدن شامل لمس کردن لب به لب یا قسمت دیگر بدن مانند گونه ، سر یا دست شخص دیگر است. بعضی اوقات افراد اغلب به عنوان روشی برای خوشبختی یا حتی نشان دادن احساسات ، دوستان یا بهترین دوستان خود را می‌بوسند.
در دنیای غرب ، بوسه ژست معمول تبریک است و در بعضی مواقع بوسه انتظار می‌رود. در تمام فرهنگ‌ها مردم به عنوان نشانه شناخت ، محبت ، دوستی و تکریم از یکدیگر تبریک می‌گویند. بسته به مناسبت و فرهنگ ، سلام ممکن است به صورت دست و پا ، آغوش ، تعظیم ، گره زدن ، مالش بینی ، بوسه بر روی لب با دهان بسته یا بوسه یا بوسه بر روی گونه باشد. بوسیدن گونه‌ها بیشتر در اروپا و آمریکای لاتین متداول است و در اروپا لاتین به یک تبریک استاندارد تبدیل شده است.

18 راه برای ابراز عشق به کسی که دوستش دارید+ one love چیست؟

تعداد صفحات : 1

آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 117
  • بازدید کننده امروز : 118
  • باردید دیروز : 20
  • بازدید کننده دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 281
  • بازدید ماه : 198
  • بازدید سال : 2316
  • بازدید کلی : 23256
  • کدهای اختصاصی